Remote Work sau munca de acasă este opțiunea multor companii în perioada pandemiei de COVID-19. Nu este o soluție fericită pentru orice tip de business, însă lupta pentru supraviețuire a companiilor va fi una acerbă în perioada următoare, iar întreruperea activității este cel mai negru scenariu.

Despre cât de eficientă este munca de acasă, nu avem un răspuns pentru că analiza ar trebui făcută pentru fiecare tip de business în parte, însă există câteva aspecte privitoare la îmbunătățirea calității lucrului în echipă de la distanță despre care este musai să vorbim.

Pentru că interacțiunea este una din rotițele principale ale oricărui business care se poate funcționa și remote, este momentul să ne aruncăm un ochi asupra programelor prin care comunicăm. Știm că Skype-ul este cel mai uzitat și cunoscut de majoritatea oamenilor care lucrează cu internetul, însă acum se pare că intră în umbra aplicației ZOOM. Și…înțelegem de ce.

ZOOM vs SKYPE

Skype este aplicația perfectă pentru convorbiri cu amicii aflați în izolare, cu părinții sau bunicii pe care nu i-ai văzut de ceva vreme, însă pentru partea partea de business, ZOOM îl devansează cu ușurință. De ce? Pentru că ZOOM îți permite să organizezi meeting-uri serioase în care să genereze transcript sau înregistrări. Din păcate, angajatul nu prea mai poate scăpa de un task prin minciunica “nu am auzit când ați spus asta”. Un alt avantaj uriaș, dacă nu cel mai mare, este că ZOOM are capacitatea de screen sharing. Practic, vei putea prezenta strategii în același timp pe toate monitoarele participanților la meeting. Funcția asta face aplicația extrem de eficientă în zona de învățământ online sau ședințe de terapii de grup în care se utilizează materiale. Mai mult, ZOOM oferă posibilitatea deschiderii simultane a unui chat.

Și după atâta laudă, trebuie să îți spunem că există și un aspect ce s-ar putea transforma într-o problemă: pentru a te bucura de toate funcțiile, ZOOM vine și cu niște costuri.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here