Zoom este aplicația care a explodat în aceste luni, de când munca de acasă a devenit cea mai sigură modalitate de a te proteja de coronavirus. Și cum era de așteptat, au apărut și primele probleme pentru companie referitoare la securitatea datelor.

Directorul executiv al Zoom și-a cerut scuze, pe un blog, utilizatorilor pentru problemele de securitate care i-au fost raportate și a promis că rezolvarea lor este acum prioritatea companiei. Eric Yuan a mai explicat că nu s-a așteptat la o creștere atât de mare a numărului de accesări.

“La finalul lunii decembrie numărul maxim de utilizatori care plăteau sau îl foloseau gratuit era e aproximativ 10 milioane. În luna martie a acestui an, am ajuns la mai mult de 200 de milioane” a spus directorul executiv de la Zoom.

Mai mult a spus că în ciuda eforturilor depuse pentru a face față fluxului de noi utilizatori, serviciu ” nu s-a ridicat la nivelul așteptărilor noastre și ale utilizatorilor în privința securității. (…) Pentru asta, îmi pare sincer rău “, a mai declarat Eric Yuan, conform BBC.

“Lumea ta” îți recomandă să citești și: Brățara anti-COVID-19, un gadget care s-a vândut ca pâinea caldă

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here