Aplicația care a explodat în ultimele luni poate fi folosită și pentru a crea venituri suplimentare. Cum poți face bani din TikTok? Sunt o mulțime de metode.

Autor: Vlad Manloache

Cifrele momentului spun că 800 de milioane de oameni se loghează lunar la TikTok. Asta arată că a devenit deja un mamut în lumea aplicațiilor. Tot mai mulți utilizatori susțin deja că au redus timpul alocat rețelelor de socializare precum Facebook și Instagram în favoarea TikTok-ului. Iar asta demonstrează încă o dată că nimic nu mai poate sta în fața contentului video într-un prezent în care scrisul “obosește” pentru că pune creierul să muncească mai mult. Așa se explică și motivul pentru care Mark Zuckerberg lansează acum Messenger Rooms.

Citește și: Facebook lansează Messenger Rooms. Houseparty și Zoom în pericol?

Cum monetizăm

TikTok a fost creat ca o sursă de distracție, însă sunt sigur că nu va dura mult până când va aborda cu seriozitate și latura financiară. Când ai ajuns deja să înregistrezi recorduri de logări într-o perioadă atât de scurtă, nu ai cum să nu creezi o modalitate în care să oferi servicii de marketing și să faci bani din asta. Există deja informații cu privire la eforturile chinezilor de a da aplicației și o întrebuințare care să implice sume.

Cu toate astea TikTok poate privit și acum drept un instrument care, folosit inteligent, poate aduce venituri indirecte. Spre exemplu, dacă filmulețele haioase create de tine îți aduc repede succesul și ajungi la un număr mare de urmăritori, mai ales acum când aplicația încă este în creștere, îi poți redirecționa către site-ul sau rețeaua de socializare pe care poți încasa. Crează-ți un canal de youtube și începe să folosești TikTok-ul ca pe un spațiu în care să postezi filmulețe care să aibă rol de teaser pentru contentul tău de pe Youtube. Este o metodă prin care îi vei atrage să îți urmărească vlogul, ceea ce îți va aduce bani. Aceeași strategie se poate aplica și în cazul în care ai un magazin online sau un cont de business cu vânzare pe Facebook. Trebuie doar să faci să apară produsele pe care le vinzi în videoclipuri și să le spui celor care te urmăresc unde le găsesc. Dacă ai ce arăta și știi să faci content video atractiv, atunci șansele de a crește vânzările vor crește.

Plasează și încasează

TikTok trebuie privit ca o rampă de lansare care poate aduce bani oricărei minți creative. Dacă te pricepi să faci tiktok-uri haioase și ai ajuns să ai mulți urmăritori, este cazul să îți creezi și o strategie de marketing. Urmărește firmele care alocă bugete pentru publicitate pe celelalte rețele de socializare și contactează-i. S-ar putea să îi intereseze ca produsul lor să apară în videoclipurile tale. Este important să urmărești companiile care vând produse pentru publicul tău pentru că și ele au nevoie de publicitate targetată. Așa că un cont cu un număr mare de urmăritori se poate transforma și într-un cont în ron pe măsură.

Adaugă-l în servicii

Este piața plină de firme și persoane fizice care se ocupă de marketing online, iar serviciile sunt aceleași de ani de zile: Facebook Ads, site cu optimizare, creare de content, Google Ads, Instagram. Acum, poți face diferența prin adăugarea la serviciile tale publicitatea pe TikTok. Trebuie doar să cauți câțiva creatori de conținut cu mulți urmăritori și să îi plătești pentru a-ți face reclamă la produse. Va fi ieftin și poți avea rezultate bune. În plus, cu siguranță îi vei arăta clientului tău, care a primit oferte de la 1000 de firme, că tu ai ceva în plus și ești adaptat vremurilor.

Lumeata.ro îți recomandă să citești și:Turismul în 2020. Corina Martin vorbește despre marile schimbări și întrecerea din online .

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here