Oamenii de știință au reușit să facă în așa fel încât florile ne aducă lumină la propriu. Plantele creează un adevărat spectacol.

Autor: Vlad Manolache

Plantele luminoase de Avatar nu mai sunt acum de domeniul SF-ului. O echipă de oameni de știință au creat în laborator plante ale căror frunze și flori emit o lumină cu totul specială. Conform informațiilor apărute, rezultatul a fost obținut prin introducerea ADN-ului de la ciupercile luminiscente în plante de tutul ale căror frunze au prins o aură verde “emanată de energia lor vie”.

Citește și: Turismul în 2020. Corina Martin vorbește despre marile schimbări și întrecerea din online

Oamenii de știință care au reușit să creeze plantele luminoase susțin că descoperirea ar putea fi utilizată pentru ca plantele ornamentale care ne înconjoară să își schimbe aspectul într-unul și mai spectaculos. Cercetarea la care au participat somități din Marea Britanie, Rusia și Austria a fost publicată în Nature Biotechnology .

În cadrul aceleași cercetări, specialiștii au constatat că plantele obținute în laborator sunt capabile să producă peste un miliard de fotoni pe minut, ceea ce reprezintă un record în domeniu.

Lumeata.ro îți recomandă să citești și: Xpeng P7 este răspunsul chinezilor la Tesla Model 4. Și are cu ce se lăuda