Nevoia de tehnologizare și de strategii eficiente este invocată astăzi de tot mai mulți antreprenori. Felix Pătrășcanu a vorbit despre o soluție care ar putea ajuta rapid firmele cu probleme cauzate de pandemie.

Autor: Vlad Manolache

De mai bine de două luni, una dintre temele cele mai dezbătute în zona de antreprenoriat se referă la nevoia de tehnologizare și adaptare a business-urilor în vreme de pandemie și criză. Multe companii s-au mutat în online pentru a supraviețui deși nu aveau prea multe cunoștințe despre acest mediu, altele au abordat strategia lucrului de acasă și s-au confruntat cu probleme ce au ținut de infrastructură și logistică, statul a încercat să ofere învățământ online și a iești la iveală o lungă listă de probleme. Cu toate astea, de la o zi la alta lucrurile au evoluat încet și mecanismele au început să se miște. După o primă fază a pandemiei, există voci puternice din business care spun că acum este nevoie de o strategie diferită a statului pentru a putea redresa economia țării și de un nou pas în tehnologizare.

O bază de date ar putea face minuni

Pentru că suntem deja într-o altă fază a pandemiei, iar economia suferă din ce în ce mai tare, Ovidiu Șandor, fondator Mulberry Development, susține că se impune o strategie nouă care nu mai are nicio legătură cu deciziile unitare ale statului. Omul de afaceri a explicat la Forbes Live că acum ajutorul pe care îl poate oferi statul trebuie să se îndrepte exact către zonele în care este nevoie, ceea ce ar însemna o analiză mult mai minuțioasă pentru identificarea celor aflați într-o situație grea, fie că se vorbește de individ sau de companie.

Citește și: Bucătarii, înlocuiți de roboți în restaurante. Efecte în viitorul apropiat

Ideea a fost completată de Felix Pătrășcanu, owner Fan Courier, care a vorbit despre nevoia de tehnologizare urgentă și de crearea unei baze de date a tuturor firmelor pentru a vedea care sunt cele care au creșteri și cele care au nevoie de ajutor, astfel încât atât statul cât și companiile cu profit să poate ajuta micile business-uri care suferă teribil în această perioadă.

“Este foarte important acum să diferențiezi companiile care au nevoie (n.r. de ajutor) de companiile care nu au nevoie. Gândiți-vă la a avea o bază de date comună. Cât de ușor ne-ar putea fi în acest moment să spunem clar că Fan Courier nu are nevoie de niciun ajutor pentru că are creșteri, le fel și magazinele alimentare, hypermarket-urile care au avut și ele vânzări, versus cei care chiar au nevoie. Gândiți-vă la o bază de date cu toate companiile astea în care știai absolut totul despre ei. Iată o investiție în tehnologie pe care statul trebuie neapărat să o facă!” a declarat Felix Pătrășcanu.

Lumeata.ro îți recomandă să citești și: Un start-up dezvoltă masca “invizibilă” și apelează la crowdfunding

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here