Youtube Select va fi implementat în România luna aceasta și va aduce modificări importante. Google vine cu un update care va face platforma video mult mai eficientă.

Autor: Vlad Manolache

Aproximativ 12 milioane de români intră lunar pe Youtube, iar 9 milioane vizionează zilnic videoclipuri pe platformă. Cifrele au explodat odată cu pandemia atât din punct de vedere al volumului cât și a timpului petrecut pe Youtube.

Într-un moment atât de prolific, cei de la Google au hotărât să lanseze luna aceasta Youtube Select, construit în principal pentru plasarea mult mai inteligentă a reclamelor față de ceea ce se întâmplă acum. Mai exact, s-a gândit o formulă care să ajute business-urile să atragă cât mai mulți clienți. Iar lucrul ăsta va fi posibil cu ajutorul unei noi modalități de a plasa reclame cât mai targetate.

Citește și: Yale Smart Delivery Box va aduce marea schimbare?

Agențiile de publicitate vor avea la dispoziție pachete care au deja o configurație privitoare la o selecție a conținutului premium de pe Youtube, grupat pe diferite categorii. Astfel, cei care doresc reclamă pot opta pentru un astfel de pachet care să le aducă o publicitate mult mai centrată pe target-ul lor.

Se dorește ca noul Youtube Select să crească dorința creatorilor de conținut de a ridica standardul în privința calității, lucru benefic atât pentru advertiseri cât și pentru utilizatorii ce par a fi tot mai numeroși. Florin Pravai, Head of Domestic Market la Google România, explică mai pe larg fenomenul Youtube și noile schimbări într-un interviu pe stratupcafe.ro. pe care vă recomand să îl citiți.

Pare o schimbare strategică care ar putea aduce venituri uriașe celor de la Youtube dacă se va dovedi ca va crește eficiența și va aduce clienți mai mulți companiilor care optează pentru reclame pe platformă. Cu toate astea, tind să cred că noul tip de plasare a reclamelor va deveni chiar și o idee mai stresant pentru utilizatorii care încă nu au optat deja pentru varianta youtube premium. În felul ăsta ar putea exista o dorință și mai mare de a plăti un abonament, ceea ce ar aduce și mai mulți bani în conturi. Însă, până la apariție, rămâne doar o simplă presupunere.

Lumea ta îți recomandă să citești și: Reevo prezintă viitorul pe două roți: Hubless E-Bike

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here