În ciuda vremurilor, despre care mulți spun că nu sunt prielnice investițiilor, există antreprenori care au văzut noi oportunități, un mediu prielnic dezvoltării și au reușit să lanseze afaceri inteligente cu șanse reale de a atinge succesul într-un timp record. Este și cazul celor de la “Livrămazi.ro” care au creat una dintre cele mai interesante aplicații dedicate livrărilor de orice fel. Este un business 100% românesc care a atras deja atenția multor companii importante din piață.
Vlad Cuibar, co-fondator al business-ului “Livrămazi.ro” a vorbit pe larg despre platforma care creează noi oportunități și avantaje administratorilor de afaceri din România și care va deveni, în curând, indispensabilă iubitorilor de comenzi online.
- Ați lansat un business într-o perioadă dominată de incertitudine. Care a fost drumul de la idee la proiect și ulterior la afacere?
Ideea acestui business a apărut cu mult timp înainte de pandemie. Eram deja implicat într-un alt business cu flori și, față de alte afaceri unde poți pune produsele într-o cutie și le poți trimite în orice colț al țării și chiar al lumii, la flori nu ai posibilitatea să livrezi pe distanțe mai mari de câțiva kilometri. În situațiile în care aveam solicitări de livrare în țară, apelam la parteneri locali. Acela a fost momentul în care mi-am dat seama că este nevoie de un cadru organizat în care afacerile locale și clienții să se întâlnească. Am avut și norocul să găsesc persoana potrivită alături de care să încep acest proiect, dar și colaboratori extraordinari care ne-au ajutat foarte mult cu acest demers.
- De ce avem nevoie astăzi de platforma Livrămazi.ro?
Poate mai mult ca niciodată, în pandemie, clienții au dorit să evite deplasările și să comande bunuri și servicii din confortul propriei locuințe. Multe afaceri care nu erau pregătite pentru acest lucru au avut de suferit sau chiar s-au închis. Practic noi venim în ajutorul afacerilor cu o soluție tehnică “la cheie”, iar din momentul semnării contractului pot începe să vândă în mai puțin de 24 de ore. Fără investiții în site-uri, reclame și fără cunoștințe tehnice.
- Au apărut nenumărate companii de livrare și foarte multe dintre ele sunt focusate pe zona de Food. Care sunt principalele 3 avantaje ale platformei livramazi.ro față de ceea ce avem astăzi pe piață?
Într-adevăr, pe zona de Food există câteva companii care vin cu experiență la nivel internațional. Noi, pe de altă parte, am început tocmai în ideea de a acoperi acele nișe care nu erau acoperite. Deci unul din marile atuuri este că avem o gamă mult mai largă de produse și servicii pe care o putem acoperi. Pe lângă flori, domeniu de la care a plecat ideea, am reușit să aducem cofetării, produse de curățenie, curățătorii de haine, acumulatori auto cu servicii de montaj și testare, iar în județul Neamț avem parteneri care livrează butelii pentru aragaz. Totul în 1-3 ore de la plasarea comenzii. Plănuim să extindem și mai mult gama de produse și servicii pe care le putem oferi prin intermediul platformei.
În al doilea rând, fiind o companie creată de antreprenori români, înțelegem foarte bine nevoile partenerilor noștri. Platforma a fost creată pentru a răspunde acestor nevoi și multe dintre funcțiile tehnice ne-au fost sugerate chiar de către parteneri.
Un alt avantaj este că, având costuri reduse, reușim să avem comisioane foarte mici. Astfel ajutăm antreprenorii să se dezvolte chiar și în aceste vremuri mai grele, fără să crească prețurile produselor sau serviciilor oferite.
Citește și: Care este diferența dintre RAW și JPEG
- Cum funcționează sistemul și cum ușurează viața unui proprietar de business?
Sistemul este destul de simplu. După semnarea contractului, listăm afacerea în platformă, definim catalogul de produse și stabilim zona de livrare. Din acel moment, clienții a căror adresă este în zona lor de livrare văd și pot comanda produsele și serviciile respective.
- De ce eu, un client al platformelor de livrare cunoscute, ar trebui să optez pentru livramazi.ro?
În primul rând, cum spuneam și mai sus, găsești mult mai multe produse decât mâncare.
În al doilea rând, am reușit să aducem câteva afaceri și din zona de food, afaceri care nu se regăsesc în celelalte platforme.
În plus, avem câteva funcții extra, iar cea care ne place cel mai mult este că poți comunica prin mesaje și fotografii, direct din aplicație, cu partenerii și livratorii.
- Care sunt planurile de viitor ale companiei într-o piață în care există o asemenea concurență?
Planul nostru este să ajutăm cât mai multe afaceri să ajungă la cât mai mulți clienți. Dacă se întâmplă acest lucru, cu siguranță și compania noastră va crește.
- Ce sugestie/mesaj le transmiți tinerilor care doresc să deschidă un business și care nu au curajul să o facă din cauza vremurilor tulburi prin care trecem?
Se spune că orice problemă este o oportunitate deghizată. Deși ideea pentru această platformă o aveam de aproximativ 2 ani, pot spune că tocmai aceste vremuri ne-au făcut să ne apucăm efectiv de treabă. Dacă ei cred în ideea lor, este cel mai potrivit moment să o pună în aplicare.
Lumea ta îți recomandă să citești și: Reevo prezintă viitorul pe două roți: Hubless E-Bike
[…] […]